Spindelmannentårta

Nu har vi som sagt flyttat o för första ggn någonsin hade vi underbara grannar o äldsta dottern var hur bra kompis som helst med grannen Emil som är i samma ålder. Vi var där o hälsade på för nån vecka sedan o jag hade då med mig en tårta till honom "från" min dotter. Emil gillar spindelmannen, så jag hoppas han även gillade en spindelmantårta :)

Tårtan innehöll ljusa bottnar

Fylld med blåbärsmousse o glasscreme

Spacklad med grädde

Täckt o dekorerad med sp.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Fin tårta, den hade min son gillat. :-)

2010-07-13 @ 21:02:56
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: emils mamma

om man säger så,så fick vi väl en chock när vi fick se tårtan.så grannar och familj fick äta i dagarna 3 hihi men den var jättefin och jättegod.emil bad om ögonen när vi skulle knäcka den och det var inte det lättaste,för man vill ju att den ska vara lika fin fortfarande.men jaja det var ju hans tårta iallafall så han fick dem lite sådär

2010-07-14 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0