Skärpning!

Idag blir det skärpning! Var på gymmet i morse o stampade i crosstrainern i 50 min... Behövligt efter att ha moffat i sig massa mumsig fudgekaka igår :D Har gått ner 4 kg, men har ju ca 5 kg kvar så nu blir det lite skärpning! Ska inte sluta baka o grejja, men får hålla slickepotten i styr ;-) Har ju även 5 cm kvar i midjan som ska bort, så nu blir det till o lägga in en högre växel ^^

Om några dagar fyller jag år, då blir det tårtbak! Men ska inget äta själv! Men bjuda på den ska jag, haha! Sen blir det tårtbak igen sista veckan i maj när David fyller år. Sen i juni, då blir det msoor av tårta!!! Har fått beställningar på totalt 4 tårtor första veckan i juni!!! En tårta med tema danmark o segebåt, två studenttårtor o en födelsedagstårta med hello kitty... Måste sätta mig o planera så jag hinner få klart dekorationerna till alla tårtorna :) Ska bli skitkul, men lite stressad känner jag mig faktiskt... xD Men det går säkert fortare än jag tror när jag väl sätter igång =) Men födelsedagstårtan får jag fixa med först, för den ska evereras den 1 juni o dan innan så ska jag ju på konsert i oslo (AC/DC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Så den tårtan får jag fixa med först :)

Nu blir det en tur till stan med tillhörande lunch! (nyttig vegetarisk lunch, haha)

Kommentarer
Postat av: annah

AAAAAH AC/DC :D:D:D:D:D

2010-05-01 @ 14:05:26
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0