Wiie...!



Gissa vem som blev överlycklig när detta låg i brevlådan?!? Jaaaag...! :D Jag hade mailat o sa att det skulle vara jättekul o prova några produkter till bakningen och det skulle jag få o så fick jag allt det här!!

1 påse pecannötter
2 påsar nöt- o fruktmix
1 påse nötmix
1 ekologisk nöt- o russinmix med solroskärnor
1 påse cashewnötter
1 påse macadamianötter (sjukt goda!!!)
1 påse blåbärsmix (blåbär, tranbär, russin, pumpakärnor o solrosfrön)
1 påse paranötter

Ååå vad roligt, här ska bakas!

Tack så jättemycket
EXOTIC SNACKS!



blåbärsmix och rostade, salta macadamianötter

Kommentarer
Postat av: annah

Nej vad fräckt! :D

Haha trodde bara det var kändisbloggare som fick saker i brevlådan sådär xD :D

Nu bad du ju iofs om det, men ändå! :)

2010-05-06 @ 18:51:48
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: Lotte

haha, jag ska bli kändis ;) hahaha nejdå xD

2010-05-06 @ 19:04:37
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0