Baby Converse

Idag har jag varit ensam hemma hela eftermiddagen så jag passade på att modellera ett par babyconverse, för det har jag vart så sugen på enda sen jag såg dom för första ggn. Jag har inte kameran hemma utan har fått fota med videokameran, så bilderna är riktigt usla, men jag bara måste få visa dom! Är jättenöjd för o vara första försöket :D När kameran kommer hem igen ska jag ta ordentligare bilder så man ser hur det verkligen ser ut :)


Det var riktigt roligt att göra -även att det tog en himla tid o var pilligt. Att det ar lång tid beror mest på att de olika delarna stegvis måste torka lite innan man kan fortsätta, så man sätter inte ihop skon i ett enda steg liksom.. Har ju dessutom skurit ut alla delar för hand o det tar ju också sin lilla tid xD



snörningen... :) Som jag satt o fundera innan jag fick till rosetten. Fick helt hjärnsläpp xD Men till slut kom jag på knepet, haha!



Dom är inte alls så knaggliga o ojämna på riktigt, utan det är för att bildkvaliten inte är så bra. Men det kommer bättre bilder senare, promise...! :)

Blev dom inte fina va? :D

Mall o instruktioner kommer jag dela med mig av sen i det inlägget dom fina bilderna kommer =)

Kommentarer
Postat av: annah

wow vad coola! :O :D

2010-10-02 @ 19:27:37
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefina,du e superduktig.kul å få göra dem blåa!!!

2010-10-02 @ 19:38:57
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Blev ju så himla söta

2010-10-02 @ 21:38:35
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: Erika - Bakglädje

Jättesöta skor. Ser svårt ut, men skulle gärna vilja testa.

2010-10-05 @ 22:28:44
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: mamma

ÅÅH, jag trodde de va riktiga skor då du visa dom i kameran när vi sågs sist, du e så bra min tös. STOLT

2010-10-05 @ 23:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0