Cupcakes -choklad, kokos, blåbär

 

Gjorde cupcakes till familjen (gud vad gammal jag låter -"familjen"...?)

Det var inget märkvärdigt alls, jag fick massa tårtbottensmet över, så det är det som fick bli själva muffinsen. Sen så la jag en bountybit i varje muffins så resultatet blev väldigt gott ändå :D

Sen spritsade jag med blåbärsmousse, det var det enda jag hade hemma. Men om man säger såhär: choklad, kokos och blåbär var en väldigt god kombination! :)

Dekorerad med marsipan.

 

De fina formarna köpte jag på åhlens! :)

 

L O V E    Y A

står det på dom ^^


Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Jättefina!

2010-09-30 @ 16:48:43
URL: http://bakgladje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0