Förlovningstårta

Min kompis Malin firar 1-årig förlovning imorgon med sin sambo, så då ville hon överasska honom med en tårta O så ville hon att jag skulle göra den :):) Jag blir lika glad o smickrad varje gång någon ber mig göra en tårta...!

Eftersom dom båda är väldigt intresserade av musik ville hon ha med noter på tårta och hon ville även ha med ringar för att symbolisera själva förloviningen... :) Tårtan är mörkare LILA, inte blå elr vad för konstig färd den lyckats få på bild... xD


Tårtan innehåller ljusa bottnar, riesenfluff o lemoncurdgrädde. Spacklad med grädde o täckt o dekorerad med sp. Ringarna är i plast o kommer från familjekontoret.se.
Använde mig helt av laktosfri grädde, enligt Malins önskemål -funkar finfint! =)





Kommentarer
Postat av: Malin

Den blev så fin Lotte=) Nu ska han snart få den!Kram

2010-09-11 @ 09:29:30
Postat av: Erika - Bakglädje

Vilken fin tårta. Jag gillar lemoncurd i tårtor, det blir så friskt och gott.

2010-09-12 @ 19:13:02
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

guuuud va duktig du är!! :)



vad har du i tårtan? :)

2010-09-14 @ 05:26:52
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: Ellinor

så fin!! brorsan hade fått bra mycket snyggare tårtor av dig ;P

2010-09-14 @ 21:59:08
Postat av: Lotte

Elli: aaaw vad snäll du är :) tack <3

2010-09-14 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0