Shoppat!

Det var ganska längesedan som jag skickade efter tårtsaker, men nu har jag äntligen gjort det och det är lika roligt varje gång paketet kommer. Det är ju alltid så roliga saker! :D Har beställt från både tårtdecor och kakburken :)

Från tårtdecor beställer jag Ballinas sugarpaste. Sugarpaste smakar inte speciellt gott tycker jag, men Ballinas är godast :)
Från kakburken blev det en himlans massa smått o gott :)

- 12pack pastafärg
- 3pack pralinaskar
- flowepaste
-små tårtrondeller (14 cm i diam)
-15 cm kavel
-Utstickare FUNKY bokstäver (velat ha länge!! KUL!!)
-En stor rund tyll (äntligen!) + koppling
-utstickare äggformad
-utastckare kaninhvud


Hmm, det kan ha varit nåt mer... Men jag kommer inte ihåg, haha!
Jo, från tårtdecor köpte ja även en mönsterform med stjärnor o måne + mangomousse och rabarbermousse med jordgubbsbitar. Ska bli spännande att smaka på!












bilder från kakburken.se




Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Åh, jag funderar på att beställa lite under helgen. Det är så kul att titta på allt som finns. Trevlig helg!

2011-02-04 @ 16:54:24
URL: http://bakgladje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0