Bröllopscupcakes!

Jag mitt nöt glömde ta ordentliga bilder och bröllopstårtan kom inte ens med på bild xD Men en liten en hann jag ta på ett gäng nedpackade cupcakes af... Detta var min första bröllopsbeställning OCH cupcakebeställning så jag kände mig lite stressad, men det gick allt bra... Men så glömde jag ju fota xD

Färgerna skulle gå i svart, vitt o rött... Lite moulin rougetema.
Tårtan, en 8-bitars, var vit med svart kantdekor o en större röd blomma och cupcaksen gick som ni ser i samma färger med svat form, vit frosting o röd blomma.



Tårtan bestod av ljsa bottnar med smak av vanilj fyllda med jordgubbsmousse och vit chokladganache.
Spacklad med vit chokladganache och täckt o dekorerad med sp.

Cupcaksen (66 st) bestod av citron- o vaniljmuffins fyllda med ekologisk jordgubbssylt och spritsade med vit chokladganache. Den röda blomman är gjord i sp.


Kommentarer
Postat av: Josannah

Du kan möjligvis kontakta kunden som beställte och fråga om dom har tagit foto på tårtan och som du kan få en del av?

2011-05-15 @ 11:22:34
URL: http://nightday.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 07:28:23
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0