Rostårta med snöflingor

Idag skulle min man få besök, så jag bakade en tårta som dom kunde fika på :) Tänkte först göra en stor rosett att ha på tårtan, men det såg ut som nåt min 2-åring kunde gjort ;-) Så jag knycklade ihop rosetten o gjorde en ros o snöflingor istället. Dom blev inte heller så bra för jag tappade lite gnista när rosetten krånglade xD Men smaken var det iaf inget fel på :) Hann inte ta nån bild föränn efteråt heller, när den var färdigfikad ;-) haha!






Tårtan bestod av: Leilas klassiska tårtbotten, vaniljkräm med vaniljpulver och rabarbermousse med jordgubbsbitar. Spacklad med grädde o täckt o dekorerad med marsipan.


Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Jättefin tårta och både rosen och snöflingorna blev himla snygga

2011-02-13 @ 20:46:51
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0