Inga bilder (än)

Jag kom tvåa i en tävling på baka.se för ett tag sen o fick då ett bakkit från dr oetker.
Jäsblandning, sockerpasta, mandelessens, röd karamellfärg och muffinformar i härliga färger.

Jäsblandningen använder man istället för torr- eller färsk jäst o den behöver bara jäsa en gång i 15 min!!!

Testade detta genom att baka mina bästa bullar :-) och så använde jag muffinformarna som bullformar. Jäsblandningen funkade perfekt o formarna var otroligt stadiga o behöll sin fina skarpa färg under gr'ddningen.

Den röda karamellfärgen använde jag när jag gjorde min red velvet cake =) Ska bli spännande att testa dr oetkers sockerpasta!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis :-) Kul att vinna!



Jag har sett dina kommentarer på inlägg i andra bloggar förresten och måste bara säga att du skriver väldigt smarta saker! Så härligt att se att någon mer tänkt till och tagit reda på lite mer om genus!

2011-01-30 @ 21:54:24
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0