Födelsedagstårta med Hello Kitty!

Min första beställningstårta är färdig och lämnad! Hoppas verkligen att hon blev nöjd o tyckte om den:) Fyy så nervös jag varit, haha! Hon ville ha Hello Kitty på o färgerna rosa och vitt... O så här blev den:


ljusa bottnar fyllda med ahlgrens bilfluff o hallongrädde -helt enligt önskemål. Spacklad med grädde o täckt med sp. Dekorationer i marsipan, sp + sockerkulor







Egentligen såg tårtan ut såhär från början:


Men något hände så sugarpasten på sidorna började smälta o rynka sig o det blev ju inte bättre av att jag försökte flytta tårtan.. PANIK!!! Men tack o lov fick jag ordning på det okunde dölja eländet med den vita kanten som ni ser på de första bilderna... Men Jag tycker nog att den faktiskt blev finare nu :-)

Grattis på födelsedagen Anne, hoppas den smakade bra!!
Här hittar ni hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: linnlinn

Tyckte också den såg bättre ut när du räddat den :P Du är så duktig! :)

2010-06-01 @ 21:44:17
Postat av: Ellinor

supersnyggt!:)

2010-06-01 @ 21:47:12
Postat av: Lotte

Elli: Tack <3

Linnis: Tack, va snäll du e :) Även om den blev finare trots allt så har jag lärt mig att inte låta hallonen komma i kontakt med locket ^^

2010-06-01 @ 22:19:09
Postat av: ellen

hur gör man ahlgrensbilar fluff?? ååh jag är så nyfiken!

2010-06-07 @ 23:48:32
Postat av: mamma

Så söt, ja vet att det blev lite "svettigt" för dig där men den blev görfin!

2010-06-12 @ 01:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0