gillar dig-tårta

Detta var flera experiment o test på en enda tårta, så den var finare i mitt huvud än i verkligheten ;-) Ville dels testa mina pastafärger (gult, rosa, grönt blev det) o ville testa solrosutstickaren o rosutstickaren o dessutom sättet som jag gjort i mitten, att jag har en färg i mitten med text o annan färg runt om...
Kul o testa lite o hade inte Freja dragit mig i benen hela tiden så hade den kunnat bli lite mer arbetat o finare också ;-)

Denna ska David få ikväll när han kommer hem -han har varit i stockholm sen igår...

Ljusa bottnar fyllda med vaniljkräm o chokladpudding som jag smaksatt med päron. Täckt med hemgjord mmf, även dekorationerna är i mmf. Spacklad med grädde.

 


Kommentarer
Postat av: LinnLinn

Gaaaaaah.....när flyttar ni sa du????

2010-03-24 @ 20:02:31
Postat av: Lotte

=) snart hoppas jag ;-) visningen som skulle va på torsdag flyttades till söndag, men ska på en annan visning också på fredag =) o antagligen får vi veta imorn om vi får komma på en tredje visning! Så det e mkt på G nu =)

2010-03-24 @ 23:45:52
URL: http://laih.bloggsida.se
Postat av: Annah

Shiit vad fint!!

2010-03-25 @ 12:22:29
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0