Min födelsedagstårta!

Nu är den klar, min egna lilla födelsedagstårta! Blev som vanligt inte alls så fin som i mitt huvud, men det är helt enkelt inte så lätt när man har en 1-åring och en 3-åring som verkar ha som uppgift att göra allt i sin makt för o få mig att misslyckas. Skittråkigt o ibland vill jag bara mosa dom o slänga ut i rabatten! Men men, man ser iaf vad den ska föreställa (eller?!?!?!?)

Skulle vara så himla roligt att få göra en tårta någon gång o få sitta ENSAM, tänk vad fina dom hade blivit då :) DET ska jag önska mig i födelsedagspresent, att typ 5 ggr få sitta OSTÖRT :) *drömmer* haha xD
Imorgon fyller jag år, iiiih :D 22 stora år ^^ O det är himla skönt att tårtan är klar -nu ska den bara dukas fram imorn. Hihi :D



Ljusa bottnar (lika delar tårtbotten) fyllda med jordgubbsgrädde o vaniljkräm.
Spacklad med grädde o täckt med hemgjord sp.

De gula prickarna är kristyr.

Längtar till imorn, haha ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

linnlinn kan passa barnen någon dag (om de vågar vara med mig förståss), så kan du få baka ifred :)

2010-05-04 @ 20:42:37
Postat av: Lotte

Du är väl för gulli!

Men barnen skulle nog få ångest av o bli lämnade hos en främling, hahaha xD Dom vet ju inte hur snäll du e :)

2010-05-04 @ 21:54:43
Postat av: Cutecakes-Paulina

Himla söt tårta du har gjort! grattis, grattis på födelsedagen! Och kul att du är med och tävlar! Lycka till!

2010-05-06 @ 11:22:29
URL: http://cutecakes.blogg.se/
Postat av: anne

gud vilken fin tårta! Du e så himla duktig och har så många bra ideer :)

2010-05-06 @ 23:27:51
URL: http://twinklebaby.blogg.se/
Postat av: Nicole

hej! vilken fin tårta! vad hade för form? det verkar som du hade ett hjärta

kram

2011-06-13 @ 17:20:34
Postat av: Lotte

NICOLE: japp, det stämmer att det är en hjärtform =)

2011-06-14 @ 10:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0