Snart 1 år sen!

Den 16 mars är det 1 år sen jag skapade bloggen :-) Redan!! Jag kommer ihåg att jag tänkt varje gång någon av de bloggar jag följer haft "1-års dag" att det är låååång tid innan jag kommer ha det. Men nu så är det alltså snart! :) Men det är lite drygt 1 år sen redan som jag gjorde min första riktiga täckta tårta med sugarpaste och det var när min lilla Freja fyllde 1 år.

Min absolut första tårta täckt o dekorerad med sugarpaste!

Den här hade jag fyllt med ahlgrens bilar o citron. Det blev ganska sötsliskigt, för citronen var mer söt än sur så ihop med det söta bilfluffet blev det bara sött sött sött... Men för övrigt är jag nöjd med mitt första försök =)

 

Just nu håller jag på med ännu en tårtbeställning som ska levereras på söndag -mina första doptårtor!! Jätteroligt! :D Så på söndag eller senast måndag kommer det upp TVÅ nya tårtor i bloggen =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Du kan verkligen vara helnöjd med ditt första försök, för tårtan är ju himla fin

2011-03-03 @ 20:43:01
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0