Åhlens

Jag vill baka!!! Jag vill göra någon god kaka elr cupcakes...! Men jag varken borde eller vet vad jag ska göra -dessutom ska jag snart ut på promenad o ikväll ska jag träna så jag hinner inte... Men jag vill...! Har tack o lov fått en tårtbeställning till slutet av augusti, så himla roligt :D
Det kommer bli en eller två tårtor med My Little Pony på :) Försökte modellera en ponny, men det såg ut som en gris så jag får prova nån mer gång, annars får jag göra en platt bild o typ spritsa svans o man =) Kommer allt bli gulligt o fint det också, men jag vill ju vara duktig på att modellera :D Aja, öva öva :)





Jag köpte sånna här muffinformar på åhlens o köpte även bakformar i samma mönster, fast avlånga till tex bröd =) Dom är ju jättesöta o jag vill baka nåt gott så jag får använda dom!!!!!! :D Men vad, tips någon kankse?? Både till "bröd-kakformen" o till muffinsformarna... :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag gjorde morotsmuffins i mina formar. I den avlånga har jag sett att några har gjort som en tårta bla www.sockerrus.se

2010-07-30 @ 15:45:01
Postat av: Linda

De formarna har jag med,jättefina, fast mina blev tyvärr lite brända/bruna i kanterna när jag gräddade muffins i dom

2010-07-30 @ 21:38:47
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

vilka fina :)

2010-07-31 @ 01:34:23
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0