Beautiful Blog Award




Jag har blivit nominerad till Beautiful Blog Award!! Blev nominerad av Kajsa med bloggen Gränslösa Tårtor :) Så himla roligt -tack så mycket! =)

---

När man fått utmärkelsen bör man:

-kopiera in Award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den
-tacka samt länka till den som nominerat dig
-nominera sju andra bloggare o länka till dom
-berätta sju intressanta fakta om dig själv


---

Sju intressanta (?) fakta om mig:

1. Har länge varit intresserad av matlagning och bakning, men det var i samband med min andra dotters 1-årsdag som jag för första ggn gjorde en tårta täckt o dekorerad med sugarpaste och efter det var jag fast! Kom i kontakt med sugarpastetårtor i ett forum på familjeliv.se första gången och det var där mitt intresse skapades efter att ha sett fantastiska tårtbilder.

2. Jag ska börja plugga till sjuksköterska i augusti i år :)

3. Jag har någon form av hajfobi o har svårt för att vara ute på djupt vatten.

4. Jag gillar verkligen skådespelaren Nicolas Cage o har ca 40 filmer som han är med i. Andra favoritskådespelare är Sylvester Stallone o Mel Gibson.

5. Jag missbrukar tuggummin -en förpackning räcker i knappt en dag.

6. Har gått ner 16 kg i vikt med hjälp av "paulunmetoden" -dessvärre gick jag upp nästan 10 av dom igen (i samband med att tårtintresset föddes, haha), men är nu bara 4 kg kvar från målet igen o denna gång ska jag inte slappa till när målvikten är nådd ;-)

7. Har sett AC/DC live i Oslo i år -grymt, grymmare, grymmast!



Jag har ju mina favorritbloggar o det är dom som kommer få mina sju nomineringar =)

Kalasgott -underbar blogg med otroliga recept o bilder
LindaRunn -här hämtar jag ofta inspiration :)
BakaLitenBaka -massor av användbara recept!!
Cutecakes -härliga moussetårtor o annat smått o gott
Tårtsmulan -helt otroliga tårtor finns här
LottaBakar -massor av goda, annorlunda efterätter
MinGodaSida -alla sorters recept o jag älskat middagsrecepten :)



//Lotte -bullemamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0