pjuh...!

Oj oj oj, har väl aldrig bakat såhär inför midsommar någon gång :) Men vad roligt det är!!
Har bakat småkakor, cupcakes, mjuka kakor o tårta -för imorn blir det midsommarbuffe hemma hos mig o den buffen ska bestå av kakor! =) Kommer bilder o recept efter imorgon o allt eftersom ska jag även dela med mig av recepten... Några kommer från boken "a piece of cake" ^^ Den boken är inte att leka med alltså, haha!
tjoo vad svettigt det är i köket nu, hihi... Ugn o spis har stått på alldeles för mkt nu när det är så varmt ute också.. pjuh xD

Har fått en beställning på en kärlekstårta. Den ska leveraras imorgon o innehåller jordgubbsmousse o limemousse -en otroligt god kombination som jag verkligen kan rekommendera!

Återkommer imorgon, då ska jag bjuda på lite bilder =) Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0