nutellarulltårta

Hade en sån där "extra kär i dig" dag igår, så bakade en rulltårta med Davids favorit"godis" på -nutella =)
Man gör helt enkelt en rulltårta, har i 1-2 msk kakao o när kakan är klar brer man över en burk nutella (ja hela burken, man är väl ingen klenis heller.. haha) o strör över skivad banan. Rulla ihop o börja ät!!
Fast inte jag, jag tittade dregglande på. Jag stack på spinning istället...! FAKTISKT ;)

 

 

Såhär ful var den egentligen! Vad arg jag var på skitpappret som inte ville lossna xD TIlls jag upptäckte att jag tagit smörgåspapper o inte bakplåtspapper xD Men smaken verkade det inte vara fel på o med lite florsocker på löser sig nästan allt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0