Födelsedagsplanering!

Om 3 dagar fyller jag år o det ska jag fira med att försöka mig på att göra en Tupsy Turvy Cake! Det kommer bli spännande, för jag har aldrig provat det förut o jag har ju aldrig ens gjort en våningstårta! Så det blir två nya flugor i en smäll...! :D

Ska baka tårtbottnarna ikväll så är dom klara iaf =) David åker ju till Luleå imorn morron så har ingen barnpassningshjälp i veckan...  Sen gör jag nog fyllningarna o spacklet imorgon o så fyller o täcker jag tårtan på tisdag o dekorerar o bjuder på på onsdag :) Appropå det så måste jag ju handla imorn så jag kan göra fyllningen :-D haha!



Såhär kan en tupsy turvy cake se ut:

bilden är lånad från www.coolest-birthday-cakes.com


Har gjort en megabeställning igen från kakburken.se... Kommer nog komma i veckan! Kuuuuul...!!
O jag längtar som en tok till juni -då har jag massor av tårtbeställnigar o det ska bli sjukt roligt o få göra allting! Fyra studenttårtor, en födelsedagstårta o en överaskningstårta :D Kommer bli tufft för dom ska göras under samma vecka allihop, men vad roligt!!! Jag älskar att jobba under lite press :) Tycker jag gör mkt bättre ifrån mig då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0