Ja må jag leva... <3

Idag blir jag 22 år...! Nu börjar det bli längesedan jag var tonåring ;-) Men långt kvar till 30-årskrisen, haha! Fast jag längtar till jag blir 30 år! När jag tittar på mina föräldrar som ju är 40 år så känns dom inte alls gamla, så jag kommer fortfarande vara ung när jag blir 30, ja 40 med :-D När börjar man bli gammal då? När man blir pensionär kanske, haha! Ååå tänk vad härligt det kommer bli! Livets belöning för allt slit ;-)

David är ju inte hemma, han jobbar i luleå! MEN han har fixat o busat idag ändå! Han hade gömt ett presentkort som jag fick leta upp. Ett presentkort på valfri tårtkurs hos Tårtdecor i Kungälv!!!
Fick även en bok som jag velat ha jättelänge känns det som -RAW FOOD på svenska.

O som om inte det var nog fick jag den nya marabouchokladen POLKA av min faster o mina småkusiner! Blev så himla glad, för jag visste inte ens att den fanns o köpa ännu?! (den var jättegod!!)





Det var inga fler kurser nu över sommaren, men till hösten startar det igen! Ååå vad ska jag välja?! :D



Kokboken!

 

Mer info om den kan du läsa här:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9153434412

 

Det ska bli riktigt roligt att testa detta, jag har varit så himla nyfiken på det länge! Jättefin bok med massa info, recept o jättefina bilder..! Kuuul :D


Kommentarer
Postat av: annah

vad roligt :DD

2010-05-05 @ 20:19:27
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0