How to make baby converse!

Jag hade ju som sagt ingen kamera hemma när jag gjorde conversen, så jag kan inte med egna bilder visa hur man ska göra. Däremot tog jag hjälp av en superbra video som visar steg för steg hur man ska göra skorna. Hittade även en mall som det bara är att rita av :)

Mallen hittar ni här!
Instruktionsvideon hittar ni här!


O här är lite tydligare bilder på skorna :) Ser nu att den svarta randen längs med skorna är alldeles för ojämn, haha! Men men, ska göra det finare nästa gång :)












Om någon vill ha en födelsedagstårta eller doptårta så är det bara o hojta till -caketoppern är ju redan klar ;-) Hehe...

Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Ska genast kolla in länkarna, för jag blev sugen på att testa att göra egna skor.

2010-10-05 @ 22:29:32
URL: http://bakgladje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0